środa, 21 czerwca 2017

Brązujące mleczko do ciała Ziaja Cupuacu



Kocham opaleniznę, podobają mi się śniade dziewczyny. Sylwetka wtedy o wiele lepiej wygląda. Do tego jakiś wyraźny kolor ciuchów i ojejku! Jestem w niebie. Jednak aby uzyskać taki efekt trzeba się wyleżeć na słońcu parę godzin. Jest to męczące dla organizmu i powiedzmy szczerze, nie każdy ma czas i ochotę smażyć się w promieniach. Co zrobić w takim razie? Pójść na solarium? Przecież to niezdrowe! Lepiej udajcie się do drogerii i zakupcie produkty Ziaja Cupuacu mleczko brązujące. Efekt gwarantowany.



Wygląda jak zwykły balsam - biała, gęsta konsystencja. Łatwo rozprowadza się po ciele i naprawdę szybciutko wchłania. Wystarczy chwila aby nie było czuć go na skórze i takiej okropnej lepkości. Dzięki temu nie brudzi również ubrań. Świetnie, prawda? Zapach również jest bardzo przyjemny. Na początku słodki, migdałowy. Niestety później trochę się zmienia i jest nieco  dziwny. Jednak nie cuchnie tak, żeby mogło to przeszkadzać.

Mleczko naprawdę trzeba nakładać powoli i dokładnie. Lepiej nie róbcie tego gdy wam się spieszy. Złe rozprowadzenie spowoduje brzydkie plamy. Niestety doświadczyłam tego rok temu i zraziłam się do tego produktu. W tym roku dałam mu jeszcze jedną szansę. Nakładałam małymi ilościami, dokładnie wmasowywałam w dane partie części ciała i jest super! Równo się zmywa za co wielki plus. Używam go dwa-trzy razy w tygodniu, a każdy dzień w dzień pyta się mnie gdzie się tak opaliłam. Szczerze polecam. Za około 12-17 zł dostaniecie go w prawie każdej drogerii.



Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

  1. Ładny, naturalny efekt. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym mleczku. W tym roku słońce mnie już strasznie spaliło i do tego nie równomiernie. Mi by się przydało. Może kupię bo uwielbiam produkty z tej firmy. Świetny post!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za mleczkami brązującymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear.Please follow me back. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie :) Zawsze latem jestem blada, jak już chcę się opalić to robię się czerwona, więc ten produkt muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny efekt. Ja na szczęście szybko opalam się i od razu na brązowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie słyszałam o tym produkcie, ale na pewno sprawdzę skoro daje taki efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam tego balsamu brazujacego. Aktualnie używam Kolastyny i jestem mega zadowolona. Nie pozostawia smug, skóra nie ma tego nieprzyjemnego zapachu następnego dnia a kolor jest bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, bardzo mi się podoba i chętnie bym produkt przetestowała, ale produkty Ziai powodują u mnie reakcje alergiczne ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam czasu na dokładne smarowanie tylko ja zawsze na szybko więc bałabym się tych plam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pewnie bym narobiła sobie plam skoro balsam ma do tego zdolności :D ale efekty na zdjęciach są super!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, chyba się w niego zaopatrzę ;) Ta ostatnio myślałam czy by takiego produktu sobie nie dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko jest mi się opalić. Zazwyczaj najszybciej to na czerwono :(
    Spróbuję tego produktu może i u mnie zadziała :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego balsamu jeszcze nie miałam, chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie pasuje trochę ta nuta zapachowa ;)
    Dodatkowo na brązie mi nie zależy, więc w sumie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się opalać, więc tego typu produkty są w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Good review! Thank you for the interesting post! I need this :D

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny odcień. Lubię Ziaję ♥

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.