poniedziałek, 26 czerwca 2017

Pierwszy raz z My Secret



 Niestety rzadko kiedy mam okazję przebywać w Naturze, a co z tym idzie nie mam dostępu do firmy MySecret. Dużo blogerek zachwala sobie ich kosmetyki, a ja dopiero niedawno miałam okazję przetestować je po raz pierwszy. Wybrałam intensywny, różowy cień i transparentny puder matujący. Zapłaciłam łącznie kilkanaście złoty, a zadowolona jestem bardzo. Szczególnie cieniem do powiek. 

Szczerze przyznam, że zakochałam się w cieniu. Brakowało w mojej kolekcji czegoś "wow". Podobają mi się różowe kolorki na powiekach, a znaleźć dobry cień w tym kolorze jest ciężko. Na szczęście udało mi się. Pigmentacja na sześć z plusem. Nie wiedziałam, że dotykając go tak lekko palcem dostanę taką moc! Super! Równie dobrze się z nim pracuje. Nie robi plam, łatwo się blenduje, wytrzymuje cały dzień na powiece. Czego chcieć więcej?




Pochwalić muszę także puder transparentny. Kosztuje mniej niż  10 zł ( o ile dobrze pamiętam to cena 8-9 zł ), a robi dobrą robotę. Latem niestety nasza twarz również się poci i taki kosmetyk w mojej kosmetyczce to must have. Mimo tego, że jest biały, nie bieli twarzy i nie pozostawia brzydkich, jasnych plam. Przez kilka godzin utrzymuje matowość i za to go lubię. Nie robi brzydkiej maski, a buzia wygląda naturalnie. Polecam :)





Polecacie coś jeszcze ciekawego z tej firmy? :)
Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

  1. Od siebie mogę ci polecić odżywkę do rzęs i brwi kosztuje 10 zł a daje efekty jak nie jedna za 300zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U siebie nie lubię takiego mocnego oka, ale kolor jest świetnie napigmentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cienie z My secret, a sypki puder transparentny tej firmy gościł w mojej kosmetyczce nie raz i nie dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ostatnio sprawiłam sobie cień z MySecret i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten cień i jest rewelacyjny :) A puder to z kolei ulubieniec mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Same plusy! W takich intensywnych cieniach nie gustuje, ale puder wydaje się całkiem fajny.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo polecam rozświetlacz ;) Teraz są chyba dwa w ofercie. Nie wiem jak ten nowszy odcień, ale Princess Dream jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Transparentne pudry uwielbiam:) działają cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich potrójne paletki cieni do powiek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z MySecret nie miałam jeszcze doczynienia, a to przeciez bardzo popularna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ten puder by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam, ale cień jest świetny, ja mam podobny odcień od Makeup Revolution ale zawiera drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.