piątek, 21 lipca 2017

Nicole Eu De Parfum 088 i 107





Tańsze nie zawsze znaczy gorsze, a wręcz często jest odwrotnie. Często cena to głównie dobra reklama, ładna etykietka i tyle. Perfumy Nicole pozwalają kobietom na odrobinę luksusu za dosłownie parę złoty. Ceny ich zapachów zaczynają się od 14 zł za 10 ml, a za 5 zł dostaniemy tester 3 ml, więc wcześniej możemy sprawdzić czy dany zapach pasuje nam do gustu.

Pod moje skrzydła trafiły dwa zapachy 088 oraz 107. Oba należą do kategorii zmysłowej, są kobiece, uwodzicielskie i idealne na przyjęcia, choć jeśli ktoś lubi również na co dzień. Ja muszę przyznać, że w oby dwóch jestem zakochana. Numer 088 w stu procentach podbił moje serce i używam go wręcz nałogowo. Jest słodki ale nie duszący i przytłaczający, pozwala mi poczuć się bardzo kobieco. 107 również ma piękny, zmysłowy zapach. Czuję, że nieźle działa na mężczyzn. Nie ma się co dziwić jest cudowny! Wspomnę również, że zapachy mają swoje odpowiedniki drogich, markowych perfum numer 088 to odpowiednik Christian Dior - Hypnotic Poison, a 107 Pure Poison. Przy moim kieszonkowym nie mogłabym sobie pozwolić na oryginał, a tu jednak mam okazję poczuć się "na bogato"


Zapachy mimo niskiej ceny są naprawdę dobrej jakości. Zapach na ciuchach utrzymuje się cały czas dopóki ich nie upierzemy. Moje kurtki są nimi wręcz przesiąknięte. CUDO! Jeśli chodzi o skórę to zapach spokojnie pozostaje na niej około 5-6 godzin. Po tym czasie trochę się ulatnia ale dzięki małej, wygodnej buteleczce nie ma problemu aby zabrać go ze sobą nawet w kieszeni i psiknąć się nimi kiedy tylko najdzie nas na to ochota. Zdecydowanie polecam! 

Perfumy znajdziecie na stronie - http://www.sklep.eurokotra.com/



Nicole 088: migdały, mech, wanilia, kminek pospolity, jaśmin, palisander
Nicole 107: piżmo, mandarynka, jaśmin, drzewo sandałowe, kwiat pomarańczy, gardenia, ambra, bergamotka

Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

  1. Jestem wierna zapachom i od lat mam swoich ulubieńców i ciężko mi się przekonać do nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydają się bardzo fajne. Teraz rzadko trafiam na perfumy, które długo się trzymają.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersje w sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MIło czytać, ze jeszcze jakieś produkty długo sie trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne opakowanie, takie .. proste :) Ale wlasnie dzieki niemu ciagnie aby sprawdzić zapach, trwałość itd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trwałość jest ich dużym atutem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy to musze powąchać. Ale uwielbiam słodkie i kwiatowe !

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama ma jeden z tych zapachów i jest bardzo zadowolona :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zaopatrzyć się w kilka takich miniaturek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę markę w Galerii pod nosem, ale jeszcze nic od nich nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju super, że napisałaś o tych perfumach, bo właśnie sama szukam jakiegoś zapachu, który trzymałby się długo na ubraniach :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu udało mi się skomentować, coś się popsuło i nie miałam jak dodać komentarza.
    Osobiście często sięgam po zamienniki perfum, wolę najpierw kupić podróbę a dopiero potem oryginał niż wtopią kasę

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.