poniedziałek, 6 listopada 2017

LISTOPAD - Nowości, zapowiedzi ...


Miałam ograniczyć kupowanie kosmetyków, gromadzenie ich w szufladach ale one same wręcz się pchają do moich rąk, a ja nie potrafię im odmówić. Przeprowadzka do Warszawy sprawiła, że mam o wieeele większy dostęp do najróżniejszych sklepów, a co z tym idzie również i promocji. Przez to moja komoda na kosmetyki znów została obdarzona kolejnymi produktami. Zarówno tymi do pielęgnacji twarzy jak i tymi kolorowymi oraz do włosów. Coś czuję, że znów w moim "stosie" nie będzie żadnego bubla, ewentualnie jeden.Oby tak dalej 😁


CO MY TU MAMY?


Tusz do rzęs Sexy Pulp Yves Rocher - znalazły się tu dwa odcienie, niebieski i czarny. Miałam okazję ich już używać. Wstępnie powiem, że jestem zadowolona.

Płukanka octowa Yves Rocher - Wiele dobrego o niej słyszałam. Dziś idę z nią pod prysznic i na pewno podzielę się naszym pierwszym razem 😋

Matowa pomadka Yves Rocher - Jest to dosyć drogi kosmetyk. Jednak tutaj zdecydowanie cena idzie w parze z jakością.

Krem do włosów na noc  Yves Rocher - Jest on u mnie już od dłuższego czasu ale jakoś nie mogę się do niego przekonać w obawie, że obciąży moje włosy. Na pewno go jednak wypróbuję, bo ciekawość bierze górę.




Suchy Szampon Batiste - To mój pierwszy suchy szampon tej firmy. Cudownie pachnie! A jak działa? Na pewno dowiecie się już niedługo.

Dezodorant Alterra - Mam do niego mieszane uczucia. Z jednej strony go lubię, a z drugiej na początku nie mogłam się do niego przyzwyczaić.

Serum do rzęs Eveline - Odłożyłam go w kąt ale chyba znów do niego wrócę. Zbyt krótko go używałam by móc powiedzieć coś o działaniu. Jednak jego wad mam już sporą listę.

Szampon przeciw wypadaniu włosów Yves Rocher - Mam meeega problem z wypadaniem włosów. Lecą garściami. Mam nadzieję, że ten pomoże chociaż w niewielkiej części, bo obawiam się, że jeszcze trochę i zostaną mi trzy włosy na krzyż.




Woda toaletowa  Yves Rocher - To maleństwo ma jedynie 20 ml ale jest świetne do torebki. Na dodatek ten cytrusowy, orzeźwiający zapach!

Tusz do rzęs Lovely - Muszę przyznać, że ta firma ma tanie, dobre tusze do rzęs. Ciekawe czy ten również przypadnie mi do gustu.

Woda Różana Bielenda - Wzrok przyciąga ta śliczna szata graficzna. Kupiłam ten produkt w Kontigo na promocji. Kosmetyków oczyszczających i tonizujących nigdy za wiele.

Kremowy olejek do mycia twarzy Yves Rocher - Nowość w sklepie Yves Rocher. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi i czy nie będzie zbyt ciężki. Jeszcze nigdy nie używałam produktów tego typu, więc może to być wielkie pozytywne zaskoczenie jak i rozczarowanie.


Znacie któryś z tych produktów? Co wpadło Wam w oko?
Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

  1. Mam inny wariant Batiste, ale niestety nie odpowiada mi działanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudeniek z YR! Uwielbiam tę markę ♥
    Te tusze do rzęs są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wodę różaną Bielendy uwielbiam! Ciekawi mnie szampon YR, też mam problem z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości Yves rocher ;) Ja ostatnio rzadko tam kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty od YR ;) całkiem spore nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na szampon przeciw wypadaniu włosów. Również sie borykam ostatnio z tym przykrym problemem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam tej płukanki octowej i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płukankę YR mam, ale jakiegoś szału po niej nie mam :) Bardzo lubiłam natomiast szampony z YR a najbardziej ten z malwą na objętość bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej ciekawi mnie płukanka octowa z Yves Rocher :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Batiste bardzo lubię choć suchy szampon Klorane jest bardziej delikatny i równie skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie suchy szampon Batist:) Ja na wypadające włosów używałam long4lashes i cos tam pomógł, ale szału nie było.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.