piątek, 15 grudnia 2017

Moje nowe "dzieci" - moje grudniowe szaleństwo zakupowe




Jak ja uwielbiam kiedy mogę wreszcie zebrać do kupy swoje nowe, kosmetyczne perełki, zrobić im zdjęcia i napisać o nich parę słów. Piękny widok - zapełniająca się kosmetykami komoda, szafa, kosmetyczka, torebka. Mimo tego, że obiecałam sobie, iż w tym miesiącu kupię tylko naprawdę NAJPOTRZEBNIEJSZE rzeczy to oczywiście znowu mi to nie wychodzi (minus pracy w galerii). Zapraszam do postu, w którym kilka słów o moich nowościach. A może i Wam wpadnie coś w oko, czymś Was zainspiruję?



PIELĘGNACJA TWARZY





YVES ROCHER - ELIXIR JEUNESSE

- krem na dzień
- krem - maska na noc
- żel micelarny
- serum

Z tej serii brak mi tylko roll-on'a pod oczy. Jeszcze nie zaczęłam jej używać i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Kosmetyki te mają chronić skórę przed zanieczyszczeniami takimi jak smog, spaliny, dymy oraz wszędzie obecnie działającą klimatyzacją, szerzącym się stresem, który niekorzystnie wpływa na skórę. Jest to również seria, która chroni nas przed powstawaniem pierwszych lub kolejnych zmarszczek spowodowanych właśnie przez niezdrowy, szybki tryb życia, który odbija się na naszym wyglądzie.

Yves Rocher - żel do mycia twarzy rumiankowy

Lubię ten żel za jego delikatność. Nie podrażnia mojej skóry ani oczu, świetnie usuwa resztki makijażu, których nie zebrał płatek kosmetyczny. 

Evree - tonik Neroli

Uważam, że toników w kosmetyczce nigdy nie za wiele. Po całym dniu warto użyć toniku, który poprawi nasze pH, da skórze ukojenie. Tego jeszcze nigdy wcześniej nie używałam ale skusił mnie obietnicami producenta. Przeznaczony jest do skóry tłustej, czyli do takiej jak moja. Miejmy nadzieję, że choć w niewielkim stopni ograniczy wydzielanie sebum.


ZIAJA  - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy
ZIAJA MED - rewitalizujący krem pod oczy i na powieki


Ziaja to firma, do której często wracam. Tanie, całkiem przyzwoite kosmetyki. Muszę przyznać, że o tej paście już kompletnie zapomniałam, jednak wczoraj rzuciła mi się w oczy na zakupach i postanowiłam do niej wrócić, gdyż świetnie się u mnie sprawdzała.
Na ten krem pod oczy zdecydowałam się, ponieważ (może uznacie, że przesadzam) gdy nałożę makijaż, pod oczami tworzą mi się widoczne już zmarszczki. Niestety mimo tego, że jestem dość młodą osobą to nie staję się coraz młodsza, a coraz starsza. Myślę, że lepiej zacząć profilaktykę zmarszczek przed czasem niż po czasie. 

KĄPIEL I PIELĘGNACJA CIAŁA





 ISANA - żel pod prysznic i do kąpieli
Do przyjrzenia się nowym zapachom żeli ISANY zachęciły mnie inne blogowe wpisy, w których często widziałam ciekawe opakowania, wymyślne zapachy. Szczerze jednak przyznać, że ten produkt wcale nie pachnie jakoś wyjątkowo. Fakt, ładnie ale bez rewelacji.

HEAN Natura - peeling
Dosyć przyjemny zapach, miły dla oka kolor. Zobaczymy jak się sprawdzi. Pierwszy raz mam do czynienia z tą firmą.

Organic Shop - peeling cukrowy
Uwielbiam kawę i uwielbiam zapach kawy. Ten peeling przyjemnie pachnie, delikatnie zdziera naskórek, jednocześnie pozostawiając skórę gładką.

FLORIS - Sól bocheńska
Meega zmiękcza naskórek, pięknie pachnie i tworzy cudowną pianę. Jednak odrobinkę wysusza skórę, przez co konieczne jest po nim nałożenie mleczka.


ZAPACHY


Mój węch należy do Yves Rocher. Moim numer jeden jest widoczna powyżej woda perfumowana Evidence. Muszę jednak przyznać, ze Oui a l'amour oraz So Elixir również baaaardzo mi się podobają. Wszystkie trzy zapachy są bardzo kobiece, kuszące i świetnie utrzymują się.


I jak Wam się podoba to zestawienie? :) Coś wpadło w oko?





Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

  1. Super nowości, ciekawi mnie jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zielona seria YR mnie ciekawi, terz wiele firm ma w swojej ofercie takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne dzieci :) tonik wydaje się fajny.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam serum z tej serii YR, ale jestem ciekawa jak sprawdzi się na Tobie kompleksowa pielęgnacja całym zestawem:) Też planuję kupić krem pod oczy, który zacznie chronić przed powstawaniem zmarszczek. Korektory jednak robią swoje i trzeba dbać o skórę póki mamy na to czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria od YR jest dla mnie bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah, gdybym pracowała w miejscu z łatwym dostępem do kosmetyków to moje comiesięczne zakupy pewnie wyglądałyby tak samo :D Świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. impressive post darling great product keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.