środa, 11 kwietnia 2018

Evree - sodowy puder do mycia twarzy



Od niedawna w drogeriach możemy kupić nowość marki Evree, sodowy puder do mycia twarzy o zapachu truskawki. Kosmetyk bardzo mnie zainteresował, gdyż niejednokrotnie słyszałam i czytałam o właściwościach sody oczyszczonej. Często stosuje się ją na zaskórniki, po prostu mieszając z wodą lub dodając coś jeszcze typu cytrynę, żel do mycia twarzy. Kiedyś próbowałam takiego zabiegu ale ta najzwyklejsza soda bardzo wysusza skórę, w efekcie prowadząc do podrażnień i zaczerwienień. Niestety ale taka soda ma delikatne działanie żrące (pewnie słyszałyście, że świetnie odkamienia czajnik, czyści brud itp.) Produkt kosmetyczny jest przebadany dermatologicznie oraz zawiera w składzie alantoinę, która ma za zadanie łagodzić podrażnienia, zaczerwienienia, przyspieszać gojenie się ran, a także nawilżać i wygładzać skórę. Nie mogłam się mu oprzeć.




Oczyszczanie twarzy to według mnie najważniejszy punkt w pielęgnacji twarzy. Zaniedbanie tego kroku prowadzi do zapychania się porów, powstawania zaskórników, szarzenia się skóry oraz nawet jej starzenia.


Puder do mycia twarzy Evree pięknie pachnie truskawkami. Przypomina mi zapach pudrowych cukierków. Niby nic, a bardzo umila to czas pielęgnacji twarzy. Produkt jest mega wydajny, wystarczy niewielka ilość aby dokładnie wymyć nim sobie twarz. Ja wysypuję około 1 łyżeczki pudru na dłoń, drugą delikatnie moczę w letniej wodzie i nakładam proszek na twarz. Nie tworzy on wprawdzie ogromnej, miękkiej piany, a delikatny mus.
Podczas masowania nim twarzy czuć drobne ziarenka. Naprawdę malusieńkie, które świetnie docierają w każde miejsce, dokładnie oczyszczają twarz, a jednocześnie działają jak peeling. Martwy naskórek zostaje usunięty, a twarz po skończeniu zabiegu staje się gładsza, miększa i rozpromieniona.

Produktu używam od około 2-3 tygodni. Podczas jego stosowania zauważyłam poprawę. Na twarzy pryszcze wyskakują coraz rzadziej, a te stare ranki i przebarwienia szybciej się goją. Jak najbardziej jestem na tak :)

Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy produkt :) Dobrze, że nie ma chemicznego zapachu, bo truskawka ma do tego tendencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o pudrze do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się niedawno nad zakupem tego pudru, ale nie wiedziałam, czy będzie wygodny w używaniu. Chyba kiedyś się na niego skuszę, skoro wpływa pozytywnie na stan cery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go jeszcze z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o czymś takim. Używałam jednego toniku z tej marki, jednak nie był dobry dla mojej wrażliwej skóry.:) Ale pięknie pachniał :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny produkt! Będę musiała się za nim rozejrzeć, a zapach truskawki dodatkowo mnie zmotywował :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę, jednak nie polubiłam się z tą marką. Ważne, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już tą nową serię evree, ale jakoś nieszczególnie mnie do niej ciągnie. Za to uwielbiam ich toniki

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.