poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Róż Makeup Revolution LOVE


Hej! Po promocji w Rossmannie miałam już nie kupować kosmetyków przez jakiś czas. Jednak nie potrafię wejść do drogerii i przejść obojętnie obok szafek, a szczególnie tych z Golden Rose oraz Makeup Revolution. Zawsze stoję przy nich sporo czasu. Dobrze, że znajduję się obok siebie! Tego dnia, kiedy kupowałam róż, mój budżet nie był zbyt wielki. Hm... w sumie to nie było tak źle, ale było mi szkoda kolejnych pieniędzy na produkty do makijażu. Jednak róż z MUR przykuł moją uwagę podczas przeglądania szafki tej firmy. Dlaczego? Koniecznie przeczytajcie!


Do wyboru mamy sześć odcieni i to naprawdę ładnych, z czego jeden na pewno idealnie dopasuje się do waszej urody. Ja wybrałam LOVE, ponieważ to delikatny brzoskwiniowo - różowy odcień, bardzo naturalny i pasujący do wielu karnacji, typów urody. 





Zaskoczyła mnie jego pigmentacja. W porównaniu do innych moich róży wypada w tej kategorii najlepiej. Na dodatek ma fajną konsystencję. Nie jest zbyt suchy. Mi dobrze się nim pracuje, choć wiele osób, z tego co czytałam na innych blogach itp., narzeka, że robi on plamy. Naprawdę z jego użyciem trzeba uważać. Delikatne muśnięcie go pędzelkiem wystarczy, aby rozprowadzić go po skórze. Warto też zaopatrzyć się w naprawdę miękki pędzelek, który pomoże go nam rozblendować. Przecież nie chcemy wyglądać jak klauny!

Myślę, że warto mieć ten produkt w swojej kosmetyczce, ponieważ kosztuje bardzo niewiele! Dokładnie zapłaciłam za niego 4,99 zł i żałuję, że nie wzięłam jeszcze jednego odcienia. Myślę, że fajnie posłużyłby jako cień do powiek.
Udostępnij ten wpis

39 komentarzy :

  1. - great post,dear!
    I follow you,please follow me back! :)

    anastasajstyles.blogspot.ba <------------ new post

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatny, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolorek. Całkowicie trafia w mój gust! Obserwuję. :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten róż, ale w odcieniu Now!, też jest ślicznym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam właśnie fajnego różu, ponieważ nie używam, a chciałabym spróbować. Ten wydaje się świetny.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już parę razy zastanawiałam się nad ich kupnem, teraz koniecznie muszę go kupić ;)Kolor i pigmentacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny kolor! przypomina mi Blush All Day z Mac :)
    szkoda ze roze MR sa na mnie nietrwale, bo oferta kolorystyczna bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, lubię takie. Cena też fajna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż ma świetny kolorek ! z chęcią go przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolor, nie używam różu, ale wygląda na prawdę zadowalająco :) i do tego dużym plusem jest cena :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny odcień no i ta cena! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny odcień. :) Muszę następnym razem na niego zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny odcień :) stoiska Golden Rose to zło, też nie potrafię przejść obok nich obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this blush, gorgeous colour! kisses

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Meu cantinho Lusitana❤Blog
    “Página- FACEBOOK”

    OdpowiedzUsuń
  16. Róże rzadko używam, w sumie prawie wcale bo wypieki mam niemalże na zawołanie. Wolę bronzer i rozświetlacz nałożyć. Miałam jeden róż MUR, ale podarowałam koleżance :)

    Ps. Dziękuję, ja również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go tzn nie w pojedynkę ale też od nich w palecie mam podobny kolor różu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor świetny. No i ta cena... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejka, piękny kolorek! Uwielbiam róże, a więc na pewno się w niego zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie się prezentuje. ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, nie miałam okazji go stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za różami nie przepadam ale jak patrze na Twój to mi się bardzo podoba . Następnym razem nie przejdę obojętnie koło niego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Może kiedyś przy okazji zakupów online dorzucę go do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super produkt i świetny ma kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolorek.
    Ja nie używam róży,może kupie i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena jest bardzo zachęcająca. Róż jest piękny i wydaje się być idealny na co dzień. :)
    Róż to moje "must have" każdego dnia, więc mam już sporo odcieni. Podobny do tego mam z Sephory.
    Też tak kiedyś miałam, że nie mogłam zwyczajnie przejść koło drogerii bez zakupów i długo oglądałam kolorowe kosmetyki, ale ostatnio zupełnie mi przeszło. Odkryłam, że mam już swoich ulubieńców, a kolejne kupowane produkty są do siebie podobne. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  27. Z MUR ma trzy róże i właśnie ten, który pokazałaś to mój zdecydowany ulubieniec. Świetna pigmentacja, niska cena i przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam że róże z MUR można zdobyć w takiej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam go już jakiś czas i bardzo go lubię🙂 Do tego ta cena🙄 Czegóż chcieć więcej.

    czarnakretka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Śmiało zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów!
Jak zaobserwowałaś/eś daj znać - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.